Röd som en tomat

Hello.

Igår så låg vi på Svedala badet från halv elva till fyra, och bara stekte i solen!!!!
Och jag kan säga så här, att jag är nästan lika röd som en tomat hehe. Har inte kunnat vara i solen idag, så har suttit i skuggan hela dagen. Och förvånansvärt så har jag så har jag läst Ego Girl med Carolina Gynning. Asså den är sjukt bra, har läst 128 sidor bara idag! Är fan chockad, det är inte normalt för mig haha. Men man fastnar verkligen om man har börjat. Jag rekommenderar att läsa den.

Från onsdags så har jag bott hemma hos Helena och Erika i Svedala, och vi har hittat på massor med skoj. Orkar inte sitta och förklara allt!! Då kommer detta inlägg bli skit lång.
Imorgon så ska jag och Ida åka in till stan och shoppa och luncha lite.Puss&Kram

Här får ni lite bilder♥





Hahhah en onödig bild... men ändå
Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0