Gud vad allt kan gå fel

Hela dagen var verkligen varit en toppen dag. Vi hade jättekul på båten, och har bränt mig en del känner jag nu.
Vi åkte även in till stan och tog en runda där också. Men när vi kom hem så skulle jag sätta min dator på laddnig. Och gissa vad som händer då ?!

Jo inte mer eller minder så går hela laddaren sönder.... så nu kan jag inte använda min dator :( Men ska in till mobilia och se vad det kostar osv. Så att jag kan få igång den så snabbt som möijligt.  I och med att jag inte använder min egna dator så har jag tyvärr inte så mycket bilder. Men vi får ett par styckna nu iallfalll.Puss&Kram


Snygg man kan vara


Fler bilder kommer sen♥

Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0