Hello again

Tjaba nu sitter jag och Tina vid datorn och dunkar Micheal Jackson låtar han är så jävla bra :D
Idag åkte vi in till stan en liten snabbis och jag hittade så klart något jag gilla!!!! Och så klar köpte jag det också , det blev en tröja och ett par jättefina legins från Zara. Lägger ut bilder på det imorgon.
Efter vi hade varit i stan så åkte vi in till  Baresso och satt där till åtta ungefär, och sedan gick vi hem till Tina igen. När vi kom hem så skulle vi äta pastan som fanns kvar från igår men det var slut eftersom att Viktor (tinas bror ) hade ätit upp det hahahhahh. Så då fick vi åka till hennes pappas jobb för att hämta pengar, i med att det inte fanns något hemma. Och nu kommer en liten rolig story eller inte för om ni var i vår sitvation så skulle ni inte skarattat åt det här hahahha.
Nä men när vi fick pengarna så skulle vi gå och köpa pizza på Primo men det var stängt så vi fick gå runt och leta efter något som var öppet!!! Men asså jag har aldrig varit med om att inget är öppet på en Lördag. Jag orkar verligen inte dra hela historina men vi fick verkligen gå runt och LETA, det slutade med att vi köpte mat på donken. Men nu sitter vi här och lyssnar på M.J och ska snart kolla klart på Love Happens. Puss&Kram♥
Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0