Dumma dator

Gud vad jag hatar när internet blir seg. Jag har verkligen inget tålamod för sånt.
Just nu så är jag irriterad för att jag försöker ladda upp ett video klipp från igår och det tar SÅÅÅÅÅÅNNNNN jävla tid!!!!!!!!!!
Har bara lust att slänga datorn i golvet hehehe.

Men iallafall nu sitter jag vid datorn och letar lite fakta om massmedians ansvar och makt. Vi har nämligen redovisning om det på Måndag. Och det är första lektionen också :(
Jag blir alltid så nervös när jag ska redovisa muntligt :P Men det kommer nog att gå bra.Får vi hoppas!
Bloggar senare igen.Puss&Kram

Isabell<3

Kommentarer
Postat av: Victoria

SV. tack så mycket :)

fin blogg

heh :)

2010-04-10 @ 21:20:13
URL: http://wwinding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0