Home sweet Home

Nu är jag hemma från Heron,har haft jättetrevligt.
Dagen började med att jag gick upp vid tio nån gång,åt lite frukost och sedan la jag mig i soffan med fjärrkontrollen i handen.
Ungefär vid tolv tiden så satte jag mig och skrev lite på SO:n och teknikuppgiften,vill försöka få klart så mycket som möjligt.
När klockan började närma sig halv tre/tre så började jag göra mig i ordning,för mamma skulle komma och hämta mig vid fyra.För att sedan köra mig till Heron. När klockan närmade sig fyra så kom mamma och hämtade mig,hon körde mig först till Partihallarna för att jag skulle ta ut pengar.Och sen körde vi vidare till Heron.
Jag skulle möta upp Tina och Eleni som redan hade varit där någon timme innan jag kom.Så jag möte upp dom på Pizza hut för dom skulle äta.
Efter att dom var klara så gick vi ner till spelhallen,och spelade några spel innan filmen började.Och imatt dom hade varit i spelhallen när jag inte var där,så hade dom fått 100 st kuponger och det fick dom ett pris för.
Vill ni veta vad dom fick??
Hahahha dom van en simson gubbe och en leksaksbil hahahahahahahahhahaha.
Jag dog av garv när dom valde just dom två sakerna,men i för sig så det var ändå inte så mycket mer finare saker än det dom valde.
När klockan närmade sig sex,så gick vi upp till bion för att köpa lite smått och gott till filmen.
Efter vi hade handlat så gick vi in till biosalongen,som verkligen var fullproppat av folk.Fast det kan man ju förstå i matt det var premiär på på filmen.
Aja innan filmen började så kom det in några killar från dansgruppen Bounce,och gjorde den där dansen från Beat It,dom var verkligen gryma.Och sen var det dags för filmen att börja.
Den var verkligen jättebra jag rekommenderar att gå och se den,speciellt om du är ett Michael Jackson freak som jag är hahahahahahhahha.Puss&Kram




Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0