Tisdag

Idag har jag varit i skolan.Fick äntligen göra mitt SO-prov och jag blev godkänt så skönt. Men på ena uppgiften jag hade gjort så jag  fick jag ett VG och då blev jätteglad :DD
Efter skolan så åkte jag och Tina till skrapan för att hin skulle visa ett par skor som hon skulle köpa.
(skit fina var dom)
Efter vi hade varit på skrapan så gick vi och träffade Eleni och några av hennes vänner.
Vi stog och snackade ett tag.
Sen gick vi till tunnelbanan för att jag skulle åka till gullmars och Tina/Eleni skulle åka till Farsta.
Sa hej då till dom och så var jag tvungen att springa upp till min buss för att inte missa den (hahaha)
När jag väl kom hem så stog mamma och  kollade på hippie kläderna vi beställt till Benka.
Asså jag dog av garv när jag såg kläderna och jag skrattade änu mer när han satte på sig dom.
Så nu sitter jag i köket och ska snart börja laga mat det blir korvstroganoff med ris mm.
Puss&Kram


Så här såg Benke ut i sin hippie outfit hahahhahah

Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0