Hej igen

Hej, hej !

Förlåt för ingen uppdatering, vet inte varför jag inte har orkat.
Men iallafall i Torsdag så tog Alex studenten grattis,grattis (i efterskott), och jag var ju bjuden på hennes studentskiva. Och det var jätte kul hehe. Mådde lite dåligt dagen efter hahhaha, för att det första man gjorde på morgonen var att "dricka" ....om nu fattar vad jag menar. Men, men jag mådde inte så bra på fredags morgon, och jag var tvungen att gå till skolan också haha.
I Fredags (igår) så sova jag hos Jessica, och så klart hade vi det skit roligt hehe som alltid, hon är verkligen en super trevlig tjej, och jag kommer alltid att finnas där för dig.

Och idag så kom min kusin till mig, och det var egentligen tänkt att vi skulle åka till Gröna lund, men det blev eriksdalsbadet istället.Och nu sitter jag i soffan och kollar på TV.Puss&Kram

Här kommer några bilder från Torsdag♥


Alex :)

Och Sandras söta lilla hund ♥
Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0