Good morning sunshine`s

Förlåt för ingen uppdatering igår kväll. Jag hade inte tid. För att efter vi hade varit på bion så åkte vi hem till Camilla och firade påsken där. Det var jättekul.
Jag och Sandra satte oss i deras Jacuzzi en stund. Det var jätteskönt:D

Iallafall filmen var bra men det var inte som man trodde att den skulle vara. Men den var helt okej faktiskt.
Idag så ska jag städa mitt stökiga rum och mitt badrum. Mike ska nämligen komma över till oss och äta middag.
Så det måste ju se "fräscht" ut.....
Men ska ta det lugnt i ett tag innan jag börjar städa.Puss&Kram

Fler bilder kommer senare♥
Isabell<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du får bilderna sen ;)

2010-04-05 @ 20:53:05
URL: http://hultmansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0