:)

Hello alla solstrålar ?

Hur är det med er ?
Jag hoppas att ni mår bra i alla fall :P Själv mår jag sådär!
Det har varit en väldigt "jobbig" dag idag, dels för att jag hade ett spanska prov idag. Som verkligen gick åt skogen, och då menar jag bokstavligen!

Men men vi skulle ju egentligen ha so redovisningar idag, men det blev inte av. För att nästa ingen i klassen var klar med sitt arbete. Så vi ska redovisa imorgon istället.
Det som är så bra med imorgon är att vi ska ha något matte prov som vara i tre timmar. Så vi kommer inte ha så många lektioner, och det är i alla fall skönt!
Men i med att provet är direkt på morgonen så ska jag köpa någon dricka och lite godis så att jag orkar sitta på dom där obekväma stolarna i tre timmar och räkna matte! Hehehe.
Men ska öva lite in för so:n imorgon.Puss&Kram

Just det vi var ju på ungdomsmottagningen i dag där dom lärde oss hur man satte på en kondom, och även hur en gynekologstol såg ut! :O

Hahahhaha fick två konstiga bilder på köpet ♥
Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0