Blogawards

Hej, alla läsare!!

Hur mår ni efter lördagskvällen? Själv mår jag bra, har bara SJUKT ont i fötterna!!!!!Men kvällen ha varit så himla rolig, det går inte ens att beskriva. Tog inte så mycket foton med andra stora bloggar, dels för att man inte hann och det svar jätte,jättemycket folk!!!! Men dom som vann var.... Andreas Wijk - mode/årets nykommling
Michaela Forni - Årets bloggbusiness
Gina Dirawi - Roligaste blogg
Elin kling - Årets blogg TV
Maria Montazami - Årets Kändisblogg
Linada Hallberg - Årets skönhetsblogg
Maria Andersson - Årets mest orginella
De två andra kategorierna kommer jag inte ihåg.

Men nu så ska jag sätta mig framför Tv  och ta det lugnt.Puss&Kram

Del 1....Under Tea Party





'


Andreas Wijk och jag :D
Isabell<3

Kommentarer
Postat av: en bloggläsare:)

va vacker du är !:)

2012-02-18 @ 16:05:15
URL: http://evelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0