Längtar

Jag är jätte taggad inför helgen :D
För att jag ska följa med Jessica imorgon till hennes landställe och vara där hela helgen, kommer att bli så himla roligt :D
Så om ni märker att jag inte bloggar under helgens gång så är det för att jag inte har någon uppkoppling till internet eller att jag helt enkelt inte har tid med att blogga.
Men jag ska försöka att trycka in något inlägg, och på söndag så ska jag och mamma åka hem till Hanna och klippa oss. Gud vad jag har längtat efter det mitt hår har blivit så himla slitet.......
Men efter skolan imorgon så kommer jag nog inte hinn att blogga för att jag ska åka vid fem tiden,så bloggar nog när jag kommer fram.Pussa&Kram

Här kommer två bilder från nu ♥

Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0