Hello Hello

Ja det har hänt mycket under de dagarna jag inte har bloggat :D
I onsdag så skulle min "mormor" komma och hälsa på....eller det var de min mamma sa till mig iallafall.
Men men när onsdagen väl kom så åkte jag hem direkt hem efter skolan och väntade på att min mormor skulle komma.
Så när det väl knackar på dörren, öppnar jag och då står Ida där !!!!!
Och jag blev så himla chockad hahahhah, så nu har hon varit här under två dagar och ska stanna här tills på Tisdag :DD
Men under de två dagarna så har vi både varit och grillat, shoppat och fika så klart, och imorgon så är det Gröna Lund som gäller. Jag längtar verkligen.
Idag så har vi varit på Nacka Fourm och shoppat.... jag hittade två par skor, en tröja och en Alovera kräm på kicks. Har tyvärr inga bilder p.g.a att min kamera har inget batteri så jag ska ladda den under natten och så får ni bilderna imorgon.
Här kommer lite bilder från de två dagarna.Puss&Kram



På ta om inget....här kommer en bild på vad jag år till lunch hahha.
Det var verkligen en skit god sallad ♥
Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0