Happy

Hello hello.

Idag är jag jätte glad för att vi spelade upp vår pjäs, och det gick väl hyfsat bra. Men det bästa var när jag fick veta vad jag fick för betyg. Och gissa vad jag fick ?
Jo jag fick VG+ :DDDDDDDD Så idag är jag extra glad. Men annars har det varit som vanligt, men gud vilket underbart väder det har varit idag eller hur?
Solen har verkligen bränts idag eller vad man ska säga:P Innan vi gick till matten idag så gick jag och Sandra ner till vattnet......och hon är så himla knäpp!!! Hon hoppade i och badade. Jag fattar inte hur hon kunde göra det, vattnet var så himla kallt :P

Efter skolan så åkte jag hem och började plocka lite i mitt rum, för att det såg ut som en katastrof där inne, men nu ser det lite bättre ut.

Utanför min balkong just nu ♥



Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0