Hemma från småland...

Hej förlåt för att jag inte har bloggat något.... mitt internet har varit så segt i Småland så det har inte ens varit lönt att försöka hehe.
Men iallafall jag åkte till Småland i Torsdag för att på Fredagen så skulle Helena och Christina med"familj" komma och då hade jag och mamma tänkt att vi skulle överaska dom..... men så blev det inte. För att Karin blev magsjuk under torsdagskväll till fredag osv. Så det slutade med att mamma ringde helena/ Christina och sa att Karin var sjuk. Men dom kom ändå, det ända dåliga var att vi inte kunde överaska dom .
Men utöver det så har det varit en rolig helg. Nu ska jag kolla på någon film eller nått. Bloggar mer imorgon.Puss&Kram

Fler bilder kommer senare ♥
Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0