Fan vad roligt

Hello, hello.
Igår så blev jag upp hämtad av Helena och Erika för att nu under en veckas tid så ska jag bo hos dom.
Efter det så lämnade vi av Erika hos sin kille, och sedan så åkte vi hem så att jag skulle få göra mig i ordning.
Och sedan så möte jag upp Erika hos Danne ( Erikas la boyfriend) och så var även Pelle och Niklas där också. Asså jag säger bara så här....roligare killar får man leta efter hahah. Dom  var verkligen skit schyssta. Har en massor av bilder att lägga upp, men kan tyvärr inte göra det nu. Jag har ingen sladd med mig. Men idag så ska vi ut och äta någon stans, och sen senare så vet jag inte vad som händer.Puss&Kram
Isabell<3

Kommentarer
Postat av: Guess

Grattis! Jag har bedömt en av dina outfits i min blogg och gett dig en länkning. Hoppas du inte har något problem med det, och spana in min resension (http://vimedstil.blogg.se/2010/july/hitshit.html#comment).

Sprid bland dina vänner, och lägg en kommentar om det är någon du tycker skulle behöva en resension.

2010-07-30 @ 11:38:29
URL: http://vimedstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0