Glad igen

Nu är jag riktigt glad för att jag har hittat mina nycklar. Dom har varit borta i tre dagar och idag kom dom fram igen :D
Jag hade lagt dom i min gamla väska och sen lagt in väskan i min garderob, och det var därför jag inte hittade dom typiskt Isabell fasoner (jag) hahahhaha. För några timmar sen så hämtade jag och Tian upp biljetterna till Avtar, så nu ska vi gå och se den. Det ska bli "spännande" att se den :D
Efter vi hade hämtat ut biljetterna så gick vi och satte och på baresso som vanligt, satt där ungefär en och en halv timme och sedan så åkte vi hem. Så nu sitter jag i mitt rum och kollar på Click.Puss&Kram


Här får ni en bild på mig och ida ♥
Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0