No subject

Har inte så mycket att skriva om, så det blir en kort uppdatering.
Just nu sitter jag och drogar SO för att vi har prov på det imorgon muntligt,hehe hoppas att det går bra för mig. Jag vill verkligen få ett högre betyg i det här.
Idag så har det bara varit en vanlig tråkig skoldag. Efter skolan så  gick jag och Tina hem till henne en liten snabbis, och gjorde oss klara, och sedan gick vi till Maria torget för att möta upp Eleni och Alex. Vi skulle nämligen till Puck, för att Elenis mamma hade ställt ut sina målningar där osv. Men jag kunde inte stanna kvar så länge så jag gick vid halv sex tiden. Men det roliga var att jag inte hittade mitt busskort!!!!!!!!!!!!!! För antagligen så har jag tappat det eller så har någon tagit det. Jag vet inte riktigt, men då var jag tvungen att ringa upp mamma och be henne att komma och hämta mig. Och hur kul är det att säga till sin mamma att man har tappat sitt busskort (inte kul).
Jag trodde att mamma skulle ge mig värsta utskällningen men det gjorde hon inte som tur var :P
Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande.Puss&Kram
Isabell<3

Kommentarer
Postat av: Dominique

nä...men fattig blev du pisspotta;-))))

2010-02-15 @ 13:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0