Gud vad jag längtar till sommaren

Hej sötnosar, hur är det med er?

Jag mår så där. Jag är har fortfarande lite feber och är förkyld för det mesta. Men vi får hoppas att jag kommer att gå till skolan imorgon. Får inte missa mer skolarbete :P

I alla fall jag är så trött på detta vintervädret, jag vill ha SOMMAR så att man kan njuta av värmen och få lite färg på kroppen. Jag tycker verkligen inte om denna tiden på året, just nu är jag verkligen blek och jag hatar att vara blek jag vill bli BRUN igen!!!!!!!!!!!!!
En annan sak jag inte tycker om med vintern är att man inte kan gå med klackskor, och det är synd. För att jag själv är ett klackskor freak hahahahha. Men det är inte så lång tid till sommaren är här.
Nu ska jag försöka att göra klart min engelska läxa. Puss&Kram
Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0