Utmattad

Gud vad Jag är trött!!!

Man märker att man är van att sova länge. Jag kände det idag när jag vaknade....jag har nog aldrig varit så trött som jag var idag.
Jag måste gå och lägga mig tidigare nu asså, annars kommer man att sova på lektionerna hehe.
Idag så gick vi igenom för det mesta regler och vi fick massa papper som man skulle fylla i osv. Imorgon så börjar vi 10.30 och då ska vi kolla på film. Det ska typ vara som "klassens dag".

Efter skolan idag så var jag och Anastasia och fika på Fotlöjen, älskar det fiket det är så himla mysigt.
Är lite trött i ögonen nu, jag har suttit och pluggat till körkortet. Så är ganska trött nu, blir alltid det efter att jag läser mycket. Kanske behöver glasögon, hahah nej då. Puss&Kram
Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0