BlogAwards ?

Snart är det dags för Sveriges största "event". Men vad är det här med att vissa ska få betala och vissa inte?!
Det tycker jag är lite dubbelmoral !
Visst jag kan ändå förstå, blog awards kommer att bli sååå mycket större i år och det kommer att kosta mer att kunna ha själva eventet....Men jag tycker det fortfarande är fel av dom som redan har stora bloggar ska få betala en viss summa.

Själv så är jag inte bjuden...eftersom jag inte har så många läsare. Men i och med att dom säljer ut biljetter till galan, så har även vi chansen att gå,även om vi inte har så många bloggläsare!
Vilket som egentligen är en stor chans att gå dit och sälja sin blogg lite, och kunna sno med sig mer tittare.

Själv vet jag inte om jag ska köpa en biljett.... inte bara för att få fler läsare, men även för att det hade varit jätteroligt att bara vara en del av det och känna, vilken upplevelse.Puss&Kram


Vad tycker ni om detta? Tycker ni det är rätta att vissa ska få betala och andra inte `?
Isabell<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

heheh det går skitbra för min nya blogg :D:D happy me !

2010-08-06 @ 13:43:37
URL: http://egochica.blogg.se/
Postat av: m

SV: tack detsamma! :)

2010-08-06 @ 16:20:34
URL: http://sakermanser.devote.se/
Postat av: Emma

SVAR:

ellerhur, den är grym! fast jag tycker alla ha varit typ lika bra. ;)

2010-08-06 @ 17:26:49
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0