I`am so happy and happy!

Hej på er era smurfar hahahha !

Hur är det med er idag? Hoppas det är bra med er i alla fall. Men jag mår verkligen jätte jätte bra. För att idag jorde jag  min so redovisning, och det gick skitbra:P Stammade lite på orden här och där men men.
But any way..... Jag fick VG på redovisningen. Men det slutar inte där ?! För att idag fick vi även tillbaka vår upplandning för Idrott/Hemkunskap, och den fick jag också VG på. Så jag är VERKLIGEN super glad just nu.

Men utöver allt det så har jag varit lite trött och just nu har jag världens huvudvärk, som jag hoppas kommer att försvinna snart. Men ska ändå bara ta det lugnt och ska skriva klart min bokrapport som ska vara inlämnad tills imorgon (suck).
Men nu står jag /mamma och lagar mat, det blir potatis med kyckling tror jag. Efter maten så ska vi beställa kläder till mig från H&M.Puss&Kram


Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0