Onsdag

Hej sötnosar!!
Förlåt förlåt för att jag inte har skrivit har varit så upptagen med alla läxor till denna veckan.
Idag så har det varit en vanlig skoldag,det har inte hänt så mycket mer med det.
Idag så hade vi även vår första Elevens val och jag hade då valt nått som heter Gospelsång!!
I den gruppen så hjälper läraren oss med att vi ska lära "känna" våra röster och ge oss tips om hur vi kan göra det bättre. Så vår första lektion fick vi göra lite sång övningar,och sen fick vi en sång som vi skulle sjunga:)
Det var faktiskt ganska kul.!
Aja efter skolan så åkte jag hem och gjorde mig i ordning för tärningen(Cirkelträning) fy vad det var jobbig idag asså!!
Jag gjorde ila min fot så ja kunde inte göra alla övningarna men dom jag gjorde var ganska jobbiga ändå.!
Nu är klockan tjugo över tolv och jag ska göra klart det sista med mina läxor och sen är det godnatt måste gå och lägga mig ifall jag ska orka gå upp imorgon bitti.Puss&Kram♥
En lite bild på mig oxå får ni :)

Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0