Jag bilr galen snart

Hej sötnosar.
Nu sitter jag i  har vardagsrummet och drunknar i läxor asså.!
Jag har suttit sens klockan tio tills nu och bara pluggat och gjort färdigt.
För imorgon så har jag lite som måste lämnas  in, dels har vi ju SO-prov så det måste jag plugga till!
Jag har en idrotts läxa som ska vara klar tills imorgon och spanska,engelska,svenska osv.
Så det är därför jag inte har haft tid att blogga som ni har märkt,jag ska försöka bli bättre på att blogga.
Snart ska jag iväg på träning och sedan efter det så är det bar att sätta sig att plugga igen (USCH) jag vill inte men jag är tvungen.!
Imorgon så ska jag till skolan så klart har inte varit där på två dagar har varit sjuk,men imorgon så ska jag tillbaka.
Nu ska jag plugga lite till och sen byta om,se vi hörs.Puss&Kram
Isabell<3

Kommentarer
Postat av: My

har också massor läxor.. jag skjuter upp dem :(

2009-09-30 @ 16:59:51
URL: http://myjosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0