Roadtripp

Nu sitter jag i bilen på väg till Småland,och det är ungefär två timar kvar.
Dagen började med att jag vaknade vid halv åtta eller nått, och började klä på mig oc packa det sista.
Egentligen så skulle jag bara ha med mig slashas kläder,men det blev inte så.
För jag kom på att jag ska ta lite finare bilder till min nya bloggdesig,så jag har med mig lite andra kläder också.
Innan vi åkte så gick vi och handlade lite smått och gott att ha under bilresan hahah.
Vi gick även in på ToyRus för att se om dom hade några roliga spel.
Men mamma hittade inte nått som intresserade henne. Men jag hittade ett spel som jag fick och det är,Idol karoke(Jaaaa)
Så vi ska sjunga hela natten lång hahaha.Puss&Kram
Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0