Lördag

Idag blev jag väckt vid halv nio ungefär för att jag skulle gå och lägga mig i mammas säng.
Jag har nämligen sovit i soffan för att jag hade spytt kvällen innan så jag ville vara nära toaletten ifall jag var tvungen att spy igen! :P
Idag så skulle jag och mamma kolla på GPS:er,så vi åkte hemifrån typ vid ett tiden.
Innan vi åkte ut till Kungens kurva så lämnade vi Elen i och Tina på gullmars för dom skulle ut till Farsta.
När vi kom ut till Kungens kurva så gick vi in på systemet för mamma skulle köpa lite cider osv.
Efter vi hade handlat det så gick vi till ONOFF och kollade på några GPS:er,men hon hittade inte nån hon ville ha där så då åkte vi till Elgiganten och kollade.
Men hon hittade inte nån hon ville ha där häller så då åkte vi till MediaMarket och där hittade hon en som inte var för teknisk för henne hahahha.
Nu slipper jag att vara hennes GPS (yes)
Så nu sitter jag jag i soffan och är jättetrött tror inte jag kommer att vara uppe så jättesent ikväll men vi får se hur det blir.
Bilder kommer snart från igår kväll.
Puss&Kram
Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0