Bla Bla

Dagen började med att jag vaknade runt halv tio,åt lite frukost och kollade lite på TV
innan jag skulle ut med mamma och fixa lite ärende.
Det första vi gjorde var att åka till ONOFF för att se om dom kunde fixa min kamera.
För det stog att minnes kortet hade blivit skrivskyddat. Jag själv trodde att minnsekortet hade gått sönder.!
Men som tur var kunde dom fixa det igen,så nu kan jag äntligen ta bilder  (Jaaa)
Efter det så åkte vi och handlade lite och köpte saker till min matsäck tills imorgon.
Vi ska nämligen ha orientering och det är det värsta jag vet inom idrotten!!
Aja efter vi hade varit och handlat så åkte vi hem.
Så nu sitter jag här i min säng och kollar på idol ska snart plugga lite inna jag går och lägger mig jag ska ju göra SO-provet på Tisdag.!
PUss&Kram


Michael Jackson-Dirty Diana.
Älskar den här låten<3
Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0