091014

Idag var det skola som vanligt,inget speciellt hände.
Efter vi hade slutat så åkte jag hem direkt för att jag skulle träna men det blev inte nån träning idag.
Så när jag kom hem så la jag mig på soffan och somnade. Har varit så himla trött idag och är fortfarande det.
Vid ungefär fem tiden så kommer mamma och väcker mig.För hon ville att jag skulle följa med henne och hämta ut ett paket som kommit på posten!
Men jag pallade inte följa med,så jag fortsatte och sov.
Efter en kvart tjugo minuter så var mamma hemma igen med paketet.
Och gissa vad det var! Mina kläder som jag beställt från H&M.
Det var inte så mycket som kom idag men resten kommer senare.
Så  nu sitter jag i soffan och har precis ätit.
Jag åt fläskkotlett med ris (mm) det var jättegott hahahah.
Imorgon så börjar jag klockan ett så jag har sovmorgon till klockan elva (JIPPI)
Jag väntar även på att ett video klipp ska ladda klart som jag ska lägga ut på min blogg.
Det är ett klipp när jag och Eleni sjunger Everytime we touch.Puss&Kram


Vad är dte i paketet   det är kläder     Min mysdräkt som kom idag oxå
Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0