Så här ser en dag ut när man är sjuk

Det började med att jag vaknade runt halv elva. Låg kvar i sängen för att vakna till ordentligt,sedan gick jag ut till vardagsrummet. Och då satt Rebecka (min kusin) där,jag blev jätterädd. Var verkligen inte beredd på att hon skulle sitta i soffan hahahahha.
När klockan var två så började jag städa mitt badrum för att Rebecka satt och kollade på tecknade program,och jag hade som sagt tråkigt. Så jag började städa badrummet då. Det tog ungefär en timme ungefär. När jag var klar med det så tog jag mitt rum i samma veva. Gjorde en riktig storstädning,och det tog ganska länge. När klockan vara fyra som kom Raffe (min morbror) och hämtade Rebecka. Sa hejdå till dom och fortsatte och städa. Ungefär fem minuter senare kommer mamma och Benke (mammas sambo) hem. Och imatt det var Fredag så orkade ingen av oss laga nån mat så vi åkte och köpte thai mat, och som vanligt handlade jag lite tidningar också.
När vi kom hem så åt vi lite och sedan var det dags för idol.
så såg min dag ut.Puss&Kram


Eddie var den som fick lämna idol
Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0