Nu är jag tillbaka

Nu är jag äntligen här igen:D
Under dom här dagarna jag inte har bloggat så har det inte hänt så mycket faktiskt.
Men jag har äntligen fått mina Jimmy Choo saker (Jaaaa) har längtat efter dom. Men nu ska jag skriva lite kort om vad som har hänt idag.
Jag vaknade vid sex tiden gjorde mig i ordning och sen ut genom dörren och dog bussen till skolan.
Efter skolan så åkte jag in till stan med Viktoria, för att jag skulle köpa ett par skor:)
Dom är jättefina.....men det är ganska hög klack så jag måste öva mig att gå bättre i dom, och att bli säkrare.
När klockan började närma  sig halv fem så åkte jag hemåt för att jag skulle träna. Men det blev inget för mamma och jag har så ont i kroppen av träningen igår så vi orkade inte. Så istället åkte jag och mamma och handlade julpynt.Hahahahah jag vet lite väl tidigt men men.Nu ska jag plugga lite och sedan gå och lägga mig.Puss&Kram



Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0