Måndag

Nu är jag hemma igen och jag har fått värsta huvudvärken.....det är bara jobbig att sitta vid datorn.Blir jättesnurrig,men men.
Idag var det ju första dagen i skolan efter lovet.Och det var som vanligt.....men jag önskade att det kunde var en vecka till med lov.Men tyvärr inte.
Efter skolan så möte jag upp Jessica.Det var jättekul att träffa henne har inte träffat igen,har inte träffat henne på jättelänge.
När jag hade möt upp Jessica så började vi gå mot ett caffe som hette fåtöljen,så vi satte oss där och fikade och pratade i några timmar.
Det var verkligen jättetrevligt.Men nu ska jag gå och kolla på Ullared,man måste ju se vad det är för Idioter hahahah.
Puss&Kram

En liten bild på mig och Jessica.......Jag ser inte så fin ut på denna bilden
men,men.

Söta Jessica<3

Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0