I am back agian

Hahahah förlåt för jag inte har uppdaterat på två dagar....jag har haft fullt upp med läxor och uppsatser.
Så det har varit ganska stressigt.
Men men idag så började dagen med att jag försov mig till klockan sju,och jag skulle ta bussen halv hahahha.
Så jag hoppade upp ur sängen och började göra mig i ordning ,var ganska stressad.Men jag han precis,hade verkligen tur:)
När jag kom till skolan så var det tjugo minuter kvar tills jag började. Så jag fick sitta utanför och vänta,höll på att somna:P
Som tur var så sa Rebecca våran lärare at vi skulle kolla på film hela svenska och SO:n så jag behövde inte anstränga mig. Idag var det ju också spansk prov,och jag tycket att det gick bra faktiskt.Jag hoppas att jag för högre en godkänt,men vi får väl se:)
Idag fick vi tillbaka våra matte prov efter jättemånga veckor av väntan. Och jag fick godkänt precis (yees)
Idag hade jag även utvecklingsamtla och allt gick jättebra där med.....hade inget att oroa mig över (hahhaha)
Imorgon så är det sista dagen,på veckan så jävla skönt. Iallfall jag ska sova hos Tina imorgon. Och sen på Lördagen så ska jag hem till Lisa eftersom hon fyller år. Så hon ska ha en tjej middag,och det kommer att vara FF så vi kommer inte ha några föräldrar där som frågar hur det går hela tide hahahhahahah.
Och eftersom mamma och benke ska på fest så,ska jag sova hos Lisa så det ska bli roligt. Men på Söndag så har jag inget planerat en så länge:)
Puss&Kram
Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0