091122

Nu sitter jag vid datorn och gör inte så mycket. Idag har det bara varit en mysdag, jag och mamma har nämligen kollat på Da vinci koden och den andra filmen Anglar och Demoner. Dom var jättebra. Om en liten stund så kommer våran frisör hem till oss. Och ni kan ju gissa vad hon sa göra! Aa just det vi ska klippa oss,och jag funderar om jag ska klippa lugg eller inte. Vad tycker ni ?
Aja igår så var ju Lina och Jörgen här med familj,och det var jättetrevligt. Först så var det bara Jören som kom med lilla Freja och Love. Sen skulle Jörgen åka och hämta Lina från jobbet. Så då fick jag passa lilla Freja under tiden. Ungefär en halvtimme senare så kom Jörgen och Lina.
När dom kom så gjorde mamma klart det sista maten,och sedan vara det dags att äta lite gran.
När klockan närmande sig sju så åkte dom hem,för att Freja var ganska trött.
Hade jätteroligt iallafall. Och så självklar började ju Robinson igår ju.Så det var man tvungen att kolla på.
Puss&Kram.
Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0