Tja ba tjena hallå

Hej hur mår ni era skitungar hahaha :)?

Själv mår jag bra faktiskt.
Idag har det inte hänt så mycket i skolan, det har bara varit vanliga lektioner. I morse när jag vaknade så ringde mamma upp mig och sa att mina skolkläder hade kommit. Så jag hämtade ut dom i skolan idag. Dom är verkligen jättesköna att ha på sig. Iallafall idag efter skolan så åkte jag till mammas jobb och lämnade mina kläder/väska så hon fick ta hem dom. För att jag inte orkade det var såå tungt hahhahah. När jag kom ner till mammas jobb så passade hon Frasse. När jag kom in i dörren så sprang han fram till mig och började yla och hoppa, och han blev så glad att han kissade ner hela golvet hahahahhahaha. Jag kan verkligen inte sluta skratta.

Och sedan vid sex tiden så vara det dags för träning igen.Puss&Kram
Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0