God Jul kan man säga nu

Nu är klockan 00.54 och det är den 24:de nu, och då kan man äntligen säga GOD JUL gullungar.
Idag (den 23) så har jag varit inne i stan och handlat dom sista julklapparna, menas med att mammas julklapp är köpt.Jag han inte köpa Jessicas julklapp än, men jag ska göra det så fort som möjligt.
Efter ungefär fyra timmar i stan så åkte jag hemåt, för att Rikard och Steffanie  skulle komma lite senare. Så jag åkte hem och gjorde mig i ordning det sista.
Aa justdet jag fick "öppna" en tidig julklapp ahahhaha. Gissa vad jag fick öppna......
Jag fick öppna ett tillbehör till en annan julklapp hahahhah (inte snällt gjort av mamma)
Men nu ska jag gå och lägga mig.Puss&Kram på er alla och ha en bra jul. Jag bloggar säkerligen lite snabbt imorgon♥
Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0