Fredag/Lördag


Vad har hänt idag ?

Jo idag vara det nämligen skola med massor av lektioner. Aa just det på min svenska redovisning om fördomar, så fick jag ett G på innehållet och ett VG på den muntliga delen. Så jag är skit glad över det.
Efter skolan så gick jag hem till Tina och gjorde mig i ordning, för att Tina skulle först hämta pengar av sin pappa,och efter det gick vi och mötte upp Nikis. Tinas syster inanna vi gick till barezzo. Från att sitta och  fika från halv fem till typ halv sju, så gick vi i till nått Pizza ställe (kommer inte ihåg vad det heter) Där Dennis jobbade (Elenis släkting).
Så där satt vi från typ halv åtta till nio. Och sedan fick jag en irriterad mamma i telefonen. För att hon tyckte att det var dags för mig att åka hem.
Så jag sa hejdå till dom andra och tog tunnelbanan från skanstull och bussen rån gullmarsplan.
Jag han precis hem till slutet av idol......det var fett dåligt att Tove åkte ut.

Hur var eran Fredag ?

Här får ni en bild på mig när jag ligger och drömer.Puss&Kram
Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0