Första december

Idag har inte jag haft nån skola alls för att vi hade Lucia rep hela dagen. Det har varit så skönt att få slippa lektioner.
Men men efter skolan så åkte jag till mammas jobb, för att vid halv fem tiden så skulle vi vara på banken för att fixa ett nytt bankomatkort till mig.
Och allt gick jättebra och smidigt där. Efter vi var klara på banken så åkte vi ut till Läna eller var det var för nått.
För att mamma ville köpa lite fler tomtar som hon skulle ha till vardagsrummet. Under tiden hon kollade på sina tomtar så gick jag en egen rund och kollade runt lite. Hittade inte så värst mycket jag vill ha men, jag hittade faktiskt en mini plattång som jag köpte för 298 kr. Har inte prövat den en men ska göra det om en lite stund.
Ska bara kolla klart på Ugley Betty och sedan självklart Desperate Hemmafruar.Puss&Kram
Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0