Är hemma nu

Förlåt för att jag inte har uppdaterat er med vad som har hänt under dom här två dagarna, men jag har mått ganska dåligt sen igår så att jag har inte orkat att sätta på datorn.

Men i alla fall nu är är jag äntligen hemma från Gotland, och det har inte hänt så mycket men jag har haft det jättetrevligt. När vi kom till Gotland i Fredags så kom mormor och hämtade oss. Hon ville köra oss till hotellet som typ var mitt i mot  terminalen.....men ni vet hur dom blir (oroliga). När vi kom till hotellet så gick vi och la oss på en gång vi var så himla trötta.!
På Lördagen kom mormor och hämtade oss från hotellet och så åkte vi hemma till henne för att vi firade en så kallad sen julafton :D
I med att min mormor kommer från England så gör hon inte vanlig julmat utan hon gör den engelska veriationen som är fylld kalkon, potatis, brödsås och brysselkol. Och det var faktiskt ganska gott men det är inte något jag skulle äta flera gånger om året. När vi hade ätit klart så öppnade vi julklappar (Jaaaa) och jag fick 1 000 kr och en filt, necessär, lotter hahahha men jag vann faktiskt på tre stycken och sen fick jag lite annat krimkrams :P När vi var klara med julklapparna så stannade vi i ett par timmar och sedan sa jag till mamma att jag ville åka tillbaka till hotellet för att jag fick feber och mådde jättedåligt!!
Idag så hände det inte så mycket men mormor ville visa oss lite andra delar av Gotland. Ungefär vid tre tiden så åkte vi till terminalen och köpte lite tidningar som vi kunde ha på båten. Och nu tre timmar efter så är jag hemma igen :D
Puss&Kram på er ♥






Jag sitter och beundrar min mormors Christian Dior väska....hon har fler
och jag vill ha dom !!!!



Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0