Skärholem,Ung 08 och firande

Hello Bitches!
Hej förlåt för ingen uppdatering i morse, han inte sätta på datan. Var tvungen att fixa mig klar för att jag och mamma skulle åka till skärholmen för att fixa ID kort och ett bank kort till mig.!
Så jag var klar med sminkning,kläder och skor typ vid 11 tiden,så efter det drog vi till skärholmen.
När vi kom dit gick vi till Nordea och fixade allt med koderna och allt annat som måste göras. Tog kanske tio minuter för att fixa,så när det var klart så gick vi till skatteverket för att fixa mitt ID kort men det var väntetid tills den 11 September så vi sket i att fixa Id korten än så länge.
När vi var klar i skärholmen så åkte vi för att hämta upp Tina och så fick mamma släppa av oss i kungsan för att vi skulle gå på ung 08,men det slutade med att Tina och jag gick i affärer istället och tog en varsin fika.Efter ett par timmar senare stan så tröttnade jag så jag åkte hem för att fixa lite här hemma, vi skulle ha några från familjen som skulle komma över och fira mig i efterskott för att jag firade min födelsedag nere i Malmö.
När dom kom så pratade vi lite,och innan vi visste det så skulle vi äta lite god mat och självklart efterrätt.
När dom kom så fick jag en present också ju jag fick ett presentkort från H&M fylld med fyra hundra kronor blev jätteglad.!
A just det när jag var i stan med Tina så fick jag min present av henne också och då fick jag Michael Jacksons collection  med fem olika av hans album,och sen fick jag ett jättefint armband blev verkligen jätteglad.
Det var allt som hände idag.Puss&Kram

          
Dagen outfit                         Mina skor                              Detta fick jag av Tina         Och detta skärpet köpte jag

Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0