Förlåt för dålig uppdatering och stavning...

Heej bloggen! Förlåt för min usla uppdatering och stavning, för den delen! Har inte haft så mycket lust och tid. Mest så har jag inte haft lust. Men snart så ska jag skärpa mig.
Vad har hänt!? Jo det ska jag berätta. Jag har gått i skolan, varit med mina vänner, tränat på gymmet, och massa andra saker...
Idag har jag varit i skolan. Det var rätt så tråkigt, eftersom att vi har suttit och broderat hela dagen. Efter skolan så skulle Tina träffa Eleni. Men hon sms:a och sa att hon hade blivit sjuk, under dagen. Så Tina följde med mig hem. Eleni skulle också ha kommit. Men eftersom att hon inte blev bättre, så gjorde hon inte det. Synd!!!!
Men hon får komma hit snart, när hon blir frisk. Jag och Tina har inte gjort så mycket. Men vi har skrattat och såna där korkade saker, hela dagen lång. Vi gjorde min mamma galen, haha....!
Vi följde med mamma till ICA kvantum (eller vad det nu heter!?) För att storhandla. Vi gick lite i affärer och så också. Efter det kom vi hem till mig. Lämna av alla varor och åkte till donken. Vi stod där inne, och korkade Tina fick garvanfall. Händer typ HELA TIDEN! Hahahaaaa.....
Efter det så åkte vi hem, och åt. Sen har vi varit inne i rummet. Vi har absolut ingen lust, att göra något! Vi är svin trötta båda två. Vi ska bara kolla på TV, vara på datorn, läsa tidningar, och dricka massor av te. Sen så ska vi sova, faktiskt Helst klockan tolv eller halv ett. Puss&kram

Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0