Reimersholme

Hej bloggen !!
Idag har vi varit på Reimersholme och badat,eller jag badade inte iallafall.
Aja kanske  var lite oviktig information. Men men idag var jag tvungen att gå upp vi halv sju, för att jag skulle hinna. Fyfan asså jag säger bara, var så trött imorse!
Sen när jag kom hem till Tina så satt vi lite vid datorn, och sen var det dags för utgång.
När vi kom till skolan så samlades vi på skolgården, för att vi skulle gå till Reimersholme. Det var jättefint där faktiskt! 
Har inte varit där förut. Jag tyckte det var jätte fräscht där, för att vara inne i stan. Det är inget sunkigt ställe,så dit  rekommenderar jag att ni ska gå. Om ni inte har varit där! För dit ska iallafall jag gå till igen! Det finns också musseum och sånt där, man kan gå på!
Vi var där från 9-15. Hade inte nått att göra dom sista timmarna, så vi satt bara uppe vid kaffet och solade/pratade litegran.
Ungefär vid halv två så ringde min mamma mig helt hysterisk,och frågad var vi har någonstans. Jag sa att vi var kvar på Reimersholme med klassen.
Men antagligen så hade vår lärare ringt min mamma och frågade var vi var. För att dom "hittade" inte oss!!
Asså blev så irriterad, men men skit samma.
När vi väl fick gå efter timmar att inte gjort något, så åkte vi hem till Tina en stund. För att hon skulle hämta kläder, för att hon ska sova hos mig ikväll! Efter det så åkte vi hem till mig handlade lite mat osv.
Så nu sitter vi i min säng och kolla på Big Brother... Asså det är så jävla roligt! Ska snart platta Tinas hår. Resultatet kommer snart. Puss&Kram

Isabell<3

Kommentarer
Postat av: Sandra Kappelin

Haha det var ju långholmen? :)

2010-06-29 @ 16:00:07
URL: http://sandrakappelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0