Fixar!

Nu sitter vi fortfarande vakna. Jag fixar i mina garderober och Tina kollar på TV. Tog en paus nu, så att jag kan blogga! När jag kom hem från Malmö, så hängde jag upp alla kläder i garderoben hullerombuller. Så nu försöker jag ta itu med det.  
Snart ska vi sova. För imorgon blir det såklart skola. Börjar klockan 9 och slutar klockan 3. Efter skolan så har jag inte så mycket planerat. Har träning på kvällen. Så har ingenaning om vad som händer innan och efter träningen. Det får vi se imorgon! Snart kommer bilder igen. Men den här gången, på min garderob (före och efter) Och kanske några favoriter i min garderob! Så gå inte och lägg er nu. Vänta en stund till, vetjaa! Puss&kram
Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0