:D

Hej igen
Nu har jag precis prata klart med Tina i telefon;asså hon är som  en jävla pratkvarn när hon har tråkigt hahaha,
Det kanske är för att hon saknar mig så mycket eller inte?:D
Men men har kollat lite från när jag var på Britney Spears konserten asså hon är så grym,ni som var och kollade på henne ni vet vad jag pratar om...fast hennes entré var det bästa på hela konserten tyckte jag men allt annat var skitbra också så klart.!
Ville bar berätta det ahahha ska äta en macka nu är verkligen jättehungrig och sen kolla på en film från min mini DVD.
Puss&Kram


En lite bild på Britney får ni oxå<3
Isabell<3

Kommentarer
Postat av: valentina

hahahahahhaahhaaa, klart jag saknar dig;) Men visst är det roligt att prata i telefon. Eller!?;P



Var snäll och logga in på msn ;) Jag har lite boooring. haha ;) nee men ärligt ska skicka lite grejer till dig och så! Och ring mig snart igen! LOVA DET! ;) Kraaaam så hörs vi snart och ses imorgon runt tolv ;) <3

2009-08-13 @ 15:35:19
URL: http://facebook.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0