Back To School !!

Hej sötisar!
Idag var det första dagen i skolan.
Fy Fan har verkligen inte längtat efter att denna dagen skulle komma,men men vi har ju börjat om från noll för att vi har bytt skola så skönt faktiskt.
Aja idag åkte jag hemifrån kl.08.15 för att jag skulle var hos Tina vid typ nio tiden,så vi kunde gå till skolan tillsammans.
Asså jag har verkligen varit jättenervös idag! Men allt gick jättebra vi har redan fått kontakt med några ur klassen så det är ju en bra början, på det hela.
Efter vi slutade vi ett tiden så gick vi och hem till Tina och satte oss på hennes balkong och åt glass "mumsit"
När klockan var typ två så satte vi på en film som jag inte kom ihåg vad den hette,men men den var ganska bra den delen jag han se.
Sen vid fyra tiden så kom mamma och hämtade mig,för att vi skulle iväg och träna vi fem/sex .
Men så jävla jobbigt det var idag (vi hade cirkelträning om nån undrar). Man märker verkligen att man inte har tränat på tre veckor men det är verkligen jätteskönt att vara igång igen.Puss&Kram'


Min outfit. Tröja från Topshop,Byxor från Salt,Kavaj från H&M
och skor från DinSko
Isabell<3

Kommentarer
Postat av: mamma

du e världens sötaste lilla pussgurka...

2009-08-20 @ 16:04:45
Postat av: Eleniiiii <3

Men guud så sööt du e gummsan!!! har saknat dig jättemycket!!! Vi måste ta och ses nån dag.. love ya! <333

2009-08-28 @ 10:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0